31 Mart 2014 Pazartesi

bir dizi yazı - 124

hâlâ yayında mıyız?
***
Hobilerim arasında, dışarıdan söylediğim yemeklerle gelen tuzları ve kürdanları biriktirmek var mesela..
***
Küsme bana şapşik.. elimde full as var diye pas dedim.. Kazanmak korkutuyor, çünkü sonrasındaki kaybetmek ihtimali adeta bir uçaksavar..
Elimi koyacak yer bulamayışlarım mesela.. bu yarım kalan cümleler filan..
Fotoğrafına bile bakmak, dans ettiriyor kalp kapakcıklarımdaki gardiyanları..
Bilirsin, kalp de aslında bir mafya.. girenler çıkamıyor sular kesilene kadar..
***
Savaş planları yapan insanlar değil de o konuşmayı dinleyenler NAMUSSUZ, ŞEREFSİZ, AHLAKSIZ ve elbette vatan hainidir.. Ayrıca dinlemek kadar ayıp başka birşey yoktur.. Bu ülke öyle bir hale gelmiştir ki suçlar suç olmaktan çıkmış suç olmayan şeyler suç haline gelmiştir..
***
Kim kime hizmet ediyor *vs* kim kime hizmet etmeli  ayrıca bkz: HİZMET nedir?
***
Twitter youtube veya başka video ve ses sitelerini kapatmak, ve devletin saklayacak bir şeyleri olması ve utanmak nedir bilmemesi ve eli silahlı belediye başkanı çocuğu.. Tüm bunlar teker teker harakiri sebebi..
***
"Uzun lafın kısası" isimli ve "uydurukgunluk.blogspot.com.tr" adresinde ikamet eden blogun sahibesinin geçenlerde bir kitabı çıktı.. Adı "Sifon" alt başlığı "boka saran hikayeler" Yazar adı Meltem Uzgan.. Efenim kitabın kapağında boş tuvalet kağıdı rulosu var.. Henüz ben de okumadım ama ilk fırsatta alacağım.. Bi bak belki seversin..
***
Gitmeden önce yanaklarımızı birbirine değdirelim.. Dudaklarımız boşluğa mucuklasın.. adettendir.. bi de aranızda mason varsa tanışalım lütfen.. bul beni.. metroda yanıma sokul "Beyaz kaplumbağa" de sonrasında konuşalım biraz.. ciddiyim..
***
#tutanakNO #oysay @direnankara ankaraninoylari.com 
***
Sesi kısılan adama gülenler derneği nokta kom sundu.. hoşçakal..
***
Müzik olarak şu var elimizde.. Kardeşim bas çalıyor öhhm..
Lynyrd Skynyrd - free bird (ankara mobil anadolu lisesi)
Vodafone FreeZone 17. Liseler arası müzik yarışması

LANET OLSUN!

yayında mıyız?
***
lanet olsun la.. şerefsize oy verene de, oy çalana da, usulsüzlük yapana da lanet olsun..
***
Onlar şerefsiz, onlar hırsız, onlar daha başka binlerce sıfatı, isimlerinin önüne altın harflerle yazdırmış aşağılık insanlar.. Lakin göz göre göre oy veren de artık bu saatten sonra onlarla aynı kefede..
***
Yarın birgün bu aşağılık insanlar arkalarına bakmadan kaçıp giderken, sen, ona oy veren.. nasıl insan içine çıkabileceksin çok merak ediyorum..
Sakın "bizi de kandırdılar" filan deme.. Bir diktatör altında ezilmeyi kabul ettin..
***
!!LANET OLSUN!!

edit: dipnot: bu yazdıklarım nefret söylemi olarak algılanmasın.. (bir kısmı çok ağır olmuş sildim.. özür dilerim..)

Bu iş, ülke sevgisiyle de alakalı değil, insan sevgisiyle de alakalı değil, inançla da alakalı değil.. Sadece koltuk ve o koltuğun getirdiği güç ile alakalı..

Beni dışlayan insana, ben yine kucak açarım.. İçinde nefret ve düşmanlık barındıranların kimler olduğunu hepimiz biliyoruz..

Halkı suçlamak her ne kadar doğru görünmese de suçlu halktır.. Ufacık bir şaibe bile olsa, o insanın, o mevkide durması kabul edilemez.. ve halkın desteği olmadan o insan o koltukta oturamaz..

Hizmet mi? hiç kimse bana "ama çalışıyorlar" demesin.. İki tane yolu herkes yapar ve zaten buna mecburdur.. Yapmadıklarını sıraladığımızda onlarca tonerin biteceğine bahse girerim.. ki yapılan yanlışlar aynı şekilde, sayfalara sığmaz..

Tamam halkın cahil kalması, bilgilere ulaşamaması devletin suçudur ama bir yerden sonra insanlar bazı şeylerin farkına varıp düzeni bozmalıdır..

Hayatta her şeye kader, nasip, kısmet filan deyip geçemezsin.. Bu kadar sığ olamazsın.

Devlette mahrem olmaz arkadaş.. Devlet halkından birşeyler saklayamaz.. Devleti yönetmek ticari bir şirket yönetmek demek değildir..

Tekrar söylüyorum amacım insanları dışlamak değil, farkındalık yaratmaktır..

Makam sevdası ile söylenen yalanlara inanmayın.. 

Sevgilerle..

16 Mart 2014 Pazar

bir dizi yazı - 123

Merhaba sayın insan..
***
icraata bakanlar yazımdan sonra üç kişi blogumu takip etmeyi bıraktı.. bu bir tesadüf ise eyvallah lakin yazı yüzünden gittiler ise sulu sulu öpsün sizi teyzeler..
***
İnternet faturası öderken adam dedi ki "860 ile başlayan bi numara var, onu söyle" dedi.. dedim "bilmiyorum" "telefon numarasından bak" dedim.. Sonra yüzünü buruşturdu, sanki iki bilinmeyenli logaritma problemi çöz dedim adama, böyle bi havalar filan neyse baktı hemen çünkü ikisi aynı şirketin ağbi, bakılıyor yani.. Verdim parayı tam gideceğim "bir dahakine o numarayla gel" dedi.. "he" dedim gittim.. Bazı memurların bu havasını ben anlayamıyorum.. Götleri neden bu kadar kalkık bilemiyorum..
***
İçinizde nefret barındırmayın a dostlar.. O tayyip isimli şahısın "onlaaaaarr" ve "biiiiz" diye bizi bölmesine izin vermeyin.. Oy kullanın ve akşam sayım sırasında orada bulunun mümkünse..
***
Dost kazığını bildin mi.. O aslında dost gibi görünen kazığıdır.. Biri gelir senin en iyi dostunmuş gibi davranır, sen gardını indirirsin, sırlarını açarsın, güvenirsin heyhat kazığı hissedersin.. akp'nin yaptığı da işte budur.. o kazık sana çok acı verecek.. Bir Yasemin Mori şarkı sözünü hatırlayalım.. "insanlar birazcık unutkan, biraz da vefasız ve aptal.." Yasemin elbette iyi niyetinden dolayı, birazcık demiş.. Aslında şey kadar, eeee şey bilirsin çift katlı otobüs kadar..
***
O değilde eskiden metroya ara sıra binerken çok güzel genç kadınlar oluyordu hep kesişmeli yolculuklar yapıyorduk ulan beş altı aydır hergün metroya biniyorum en fazla 10 tane güzel hatun gördüm.. Lanet olsun dostum.. Zaten yeni metro hatlarının açılmasının yanında sefer sayılarının yetersizliği kalabalık yaratıyor..  Beş mi dakikada bir geliyor metro ulan iki dakikada bir gelsin arkadaş.. Neden göt göte yolculuk yapayım ben hiç tanımadığım insanlarla.. Bir de hadi şimdi üstümüzde kat kat elbise peki ya yazın ne olacak o ter kokusunun içinde..
***
Ülkemizdeki kazma sayısından şikayetçiyim hakim bey.. Sokakta yürümekte zorlanıyorum resmen.. küfretmekten yoruldum.. Olduğumdan en az otuz yaş fazlam var sayın doktor.. Lazerle aldırabilir miyim..
***
Kaldırımlar sayın başkan, kaldırımlar ikiye ayrılır.. Yamuk yumuk olanlar ve üstünde araba park etmiş olanlar.. Ortak noktaları ise ikisinden de yürünmüyor olması..
***
Meraklı maymun isimli youtube kanalı var.. ara sıra bak bence..
***
Teşekkür ederim..
***
Müzik | Pilli Bebek - Delilik - klip -

12 Mart 2014 Çarşamba

icraata bakanlar..

Ne söylesem, tam olarak bilemiyorum..
İcraatlar ortada..

Beyni yıkanmış mı demek doğru olur yoksa bir çeşit hipnozun mu etkisindeler bilemiyorum, birtakım insanlar akpyi ve baş şerefsizi savunmaya devam ediyor..

gençler ölüyor..  birileri çıkıp elinde sapan vardı diyorlar..
Polis, plastik mermiler atıyor, gaz zaten hiç bitmedi.. neye karşı müdahale ediyor, hangi kanuna dayanıyor belli değil..

Utanmak gibi duyguları olmayan, arsız ve kindar adamların yüzleri hiç kızarmıyor.. 
Yüzbinlerce fakir insanın olduğu şu ülkede, paralar ya birilerinin kutusuna saklanıyor ya da gemicikler alınıyor, arsalar ucuza kapatılıyor.. Tanışlar zenginleştiriliyor..

AKP köleliği bir adım daha ileri taşıyıp, "koşulsuz itaat edenler" diyebileceğimiz bir insan türü yetiştirmiş..

İcraatlar ortada..
ve bugün akp'yi desteklemeye devam edebilen insanda zerre vicdan yoktur.. utanma yoktur.. beyin yoktur.. Acı çekmekten, yoksulluktan zevk alan insanın acil tedaviye ihtiyacı vardır..

Tayyip isimli şahısa dua eden müslüman, hırsıza, soyguncuya, azmettiriciye, kul hak yiyene, kin güdene dua etmiş demektir ki inandığı din dolayısıyla sevap puanı değil günah puanı kazanmış anlamına gelir..

Ali İsmail, kendini dövdü..
Ahmet, çatıdan düştü..
Medeni, mermiye kafa attı..
Ethem'i vuran polisin eline taş çarptı..
Berkin'in elinde sapan vardı..
Falanlar filanlar.. Bahane üretmek ne kadar kolaymış değil mi.. 

Bu ülkede atlardan çok insanlar takıyor at gözlüğünü.. Yapma.. 

Türkiye'nin daha kötü günler görmesini önlemek elimizde..

Bu güne kadar sürekli, konuşarak kandırdılar seni..
Onun için bu sefer harbiden  LAFA DEĞİL İCRAATA BAK..

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini