27 Eylül 2014 Cumartesi

bir dizi yazı | 135

merhaba sayın vosvos severler..
***
"kimi bilemez, kimi bulamaz" bu dünyadaki en mükemmel söz değilse eğer,
seni versinler ellere beni vursunlar..
***
Günümüz başbakanı Davut başbaş zorunlu din dersiyle ilgili "Ateistlerin de din kültürü bilgisi olması lazım" dimiş.. Bilerek mi yapıyorlar yoksa harbi cahiller mi la bunlar.. Ateist olan insan hepinizden çok din kültürü biliyor oğlum.. Yakında çok kötü şeyler olacak hepimiz biliyoruz ama kabullenmesi ağır geliyor zamana bırakalım diyoruz.. zaman yakında ayıptır söylemesi bizi sulu sulu öpecek..
***
her otuzyedi adımda bir dilenci bulunan semtimiz neresidir?  bi ekmek parası diyenlerin evi arabası yoksa benim de burun deliklerim yok.. bak o kadar büyük konuşuyorum..
***
kelle avuçta
***
gösteriş neden bu kadar önemli oldu.. dostlar bizi alışverişte görsün neden bu kadar önemli oldu.. gerçekte çorabı delik, don lastiği gevşek afedersin her fırsatta osuran insanlar bunlar..
***
geçen gün bizim evin doğal kazını kestiler.. durup dururken kesildi yani.. tamam sonuçta elektronik alet bazen yaramazlık yapıyor.. Fakat ve lakin bu hizmeti bize veren insanları tehdit etmek zorunda kaldık ki gelip ilgilensinler.. İki gün bekledik, geldik geleceğiz diye altı yedi kere telefonda oyaladılar, sonrasında babam tekrar aradı ve "yarım saat içinde buraya görevli gelmezse baltayla parçalayacağım sayacı" dedi.. Harbiden çok sinirlenmişti artık..  "parçalarsam herhalde acil ekipleriniz gelir değil mi" dedi.. müşteri hizmetleri hanım kızımız hemen birilerini aramış, on dakika sonra geldi bir adam.. iki kart soktu alete düzeltti.. Velhasıl kelam özellikle tayyipten sonra, bu ülkede işinizi görmek içün  kaba davranmak bazen olmazsa olmaz..
***
istifa mektubunu verdikten sonra iki ay daha çalışan adamım ben.. bir insan bu kadar mı acele etmez,  kendime şaşırıyorum yemin ediyorum iki ay..
***
sevgili güzlük, dün yine çok güzel bir fırsatı teptim.. bir kızdan telefon istemek içün mükemmel ortam olmuştu ama bilirsin benim jetonlar geç düşüyor.. gerçi telefonunu alsam ne kadar konuşacağım o da var ama olsun..
***
Başbakan sıfatını taşıyan adam (A.D.) bir çocuğu kafasından tutup kaldırıyor.. Çok güzel hareketler bunlar.. İşte sevgi budur.. Dostluk, samimiyet budur.. yiiihhuuuuuu.. yok kıııığz şaka fotoğrafı gördükçe ekranı yumruklayasım  geliyor..
***
bak şimdi (: böyle gülümsemek bana çok ters geliyor.. gülümsemek :) budur.. farklı olacağım diye kasmayın bence..
***
 anne ben Dexter olcam..
***
bu yaşıma kadar düğünlere takım elbiseyle gitmedim ya la.. kendimi ne kadar tebrik etsem az değil mi..
***
şu dinlediğim müziğe bi bak hele.. - krewella - Party monster.. sevgili yutup bana müzik önermeden önce tam olarak dört kere düşün lütfen..
***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini