8 Mayıs 2013 Çarşamba

bir dizi yazı - 104

Merhaba, ayakkaplarını eline almış sahilde gezinen sevgililer ve merhaba bunun sadece hayalini kurabilenler..
***
Kırılan dişlerin yerinde kalan boşluk gibi bir boşluk bıraktın böbrek üstü bezlerimde.. Ben kalbimle sevemiyorum sevgilim en çok karaciğerimle sevebiliyorum, bir de böbrek üstü bezlerimle..
***
Hayatınla ilgili değiştirmek istediğin şeyler var diyelim.. Nereden başlamak lazım.. Biraz düşündüm bunu.. Seni gaza getirecek iyi bir arkadaş bulmakla başlamalı.. En zor bölüm bu oluyor zaten.. Bir ihtimal daha var, bir doktorun "en fazla altı aylık ömrün kalmış" demesi.. Bu da insanı acayip gaza getiriyor ve ölmeden önce yapabileceğim her şeyi yapayım diyorsun.. Sonra bi bakmışsın mutlu olduğun şeyleri yaptığın için, hastalık filan kalmamış.. Neyse yinede bu en son seçeneğimiz olsun.. Aslında insanlar birazda bu nedenle evleniyorlar galiba.. İster iyi ister kötü bir evlilik olsun, taraflar o evlilikten gelişmiş olarak çıkıyor.. En az iki level geçmiş olurlar.. Evlilik için hazır olmayanlar ne yapacak peki.. iyi bir arkadaş bulacak.. bulabilir mi? evet var böyle bir ihtimal.. Nasıl? bilmiyorum, sen bulursan bana da haber ver..
***
Film izlerken sorular sorup, çeşitli yorumlar yapan insanlar ile, bir futbol maçı sırasında tivitırdan bir şeyler yazan insanların yarışı tüm hızıyla devam ediyor sayın seyirciler.. birbirinden iddialı iki grup.. Gelişmeleri saniye saniye aktarmaya devam edeceğiz..
***
Düğünlerde, meyve suyuna masanın altından votka ekleyenler kulübü..
***
Bundan yıllar önce bir iş görüşmesine gitmiştim, küçük bir büro, içerde bir kadın müşteri var.. Sayın işveren bey de biraz kalıplı, biraz bohem, biraz pejmürde, biraz patron, biraz komik olduğunu zanneden bi adam.. Merhaba dedim.. merhaba dedi.. biraz bekleteceğim seni, şöyle otur dedi ikili eski bir koltuğu göstererek.. Oturdum bi on dakika filan konuşmalarını dinledim.. Adam kadına yürüyor, kadında boş değil, böyle bi saçla oynamalar, gülüşmeler filan var, biraz eğilmiş adama doğru, göğüsleri masanın üstüne bırakmak üzere.. la dedim kendime, yalnız bırakıp gitsem mi acaba fantezilerini mi böldüm, ne dönüyo lan burda diye bağırdım içimden.. Neyse dedim, biraz daha bekleyeyim.. Ya Atakan dedi kusura bakma unuttuk seni orada dedi, iş biraz uzadı dedi.. Bir dakika bilmemne hanım şuna bi bakayım sonra devam edelim dedi.. Vay dedim göt herif dedim.. kimse bana şu diyemez dedim.. akşama kadar buradayım lan, bu kadın gidene kadar buradayım dedim.. Hep içimden dedim ama.. Neyse işte bir iki soru, bi kaç çizim filan, bir saat kadar geçti.. Baktım kadının gideceği yok, ben de acayip sıkıldım ama ben çıkar çıkmaz bunlar masanın üstündekileri yere atıp sevişecekler.. Biraz da karikatür konuştuk.. Ben fazla konuşmadım, normalde de konuşmam çünkü.. Adam kadına hava atmak için bişeyler dedi.. sonra çizerler hep böyle dedi, fazla konuşmazlar dedi.. Bi adam çizdim dört parmaklı, niye dedi dört parmaklı bu.. beş parmak yapınca kötü görünüyor dedim.. olmaz dedi bide dedi yavaş çiziyorsun dedi, hızlı hızlı çiz dedi.. dedim tamam.. biraz daha oturdum.. Atakan kahve içer misin diye soran yok.. Kendi de içmediği gibi kadına bile sormuyor.. Lanet olsun dedim.. Bu ne saçma bi işyeri dedim.. Tamam dedim ben gidiyorum o zaman.. Gittim.. Ben çıkınca kesin seviştiler, aklım orda kaldı..
***
Cebime kuş sıçsa da zengin olsam.. şalvar bank açsam faize faiz demesem..
***
yukarıda anlattığım hadise biraz uzun olduğu için yazıyı burada bitirme kararı aldık.. Sayın yönetim kurulu üyeleri, sayın sol ayak başparmağı sayın gözlük lekesi.. Teşekkürler.. Gündemden uzak yazınca mutlu oluyorum lan.. hoşçakal..
***
Müzik | Can Gox - Yalnızım ben - klip -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini