28 Ağustos 2012 Salı

bir dizi hikaye - 05 (mavi)

"Mavi"nin diğer bölümleri..
bölüm 1: Karşılaşma
bölüm 2: Yol
bölüm 3: Tanışma
bölüm 4: Hata


--Mavi

Bölüm 4: Hata

        Yarı karanlık bir odada, tıpkı filmlerdeki gibi kemerli bir ameliyat masasında uyandığımda, tüm bunların tuzak olduğunu anladım.. Yine bir kadına kapılıp hayatımın en büyük hatasını yaptım.. Peki şimdi ne olacak, elinde daire testereyle içeri girip penisimi mi kesecek veya damarlarıma hızlı kuruyan alçı mı enjekte edecek.. Ne olursa olsun acı çekeceğim belli.. Artık, sonumun geldiği belli..

        Tavana yakın pencerenin önünden birisi geçiyor, kendimi her ihtimale hazırlamaya çalışıyorum, işkence, ölüm, şaka.. Kapının kilidi dönüyor ve oda biraz daha aydınlanıyor.. İçeri sızan parfüm kokusundan, gelenin bir kadın olduğunu anlıyorum.. Hatta dün gece seviştiğim kadın.. Doğum günümün ilk saatlerinde aldığım en güzel hediyenin sürpriz sonu.. Bakımlı bir seri katil.. Bu kadın dün gece çok seksi bir seks makinesiyken birazdan benim ölümümü seyredecek olan bir karadul oldu..

        Oysa dün gece otelde çok düşünceli ve iyi biriydi.. "Uzun zamandır araba kullanıyorsun, sen hemen duşa gir biraz rahatla, ben de içecek bir şeyler bulayım" dediğinde ona inanmıştım, meğer hepsi şarabıma ilaç koyabilmek içinmiş.. Gözlerimin, hislerimin bu kadar köreldiğine inanamıyorum ve neden ben.. Duştan çıkınca bana kadehi uzatıp kendisi banyoya girdi.. Döndüğünde çıplaktı, göğüsleri sutyensiz de çok güzeldi.. Ağır adımlarla yaklaşıp üstüme çıktı ve tüm hatırladığım bu.. İyi tarafından bakacak olursak ölmeden önceki son istek gibi birşey bu olanlar..

        Kadın yanıma geldi, ellerinde beyaz eldivenler, yüzünde ufak bir maske vardı.. Gözleri parıldadı ve gülümsüyordu.. Masanın üstünden irice bir bıçak alıp hızla kalbime sapladı.. Benim için çok hızlı bir son oldu.. Daha kötüsü de olabilirdi.. Peki arabama ve içindekilere ne olacak..

Son..

24 Ağustos 2012 Cuma

bir dizi yazı - 64

penceremdeki sinekler, kara kedi, minik kurbağa, can dostum yatak merhaba..
***
bazı yanlışlar göz göre göre yapılır ya ve yine de durdurmaya çalışmazsın, bakalım sonunda ne olacak diye beklersin.. sırf meraktan hiç birşey yapmadan öylece durursun.. bazen sadece konuşmuş olmak için konuşursun.. işte öyle..
***
Lambadan bi cin çıkıp üç dileğimi sorsa şunları söylerim.. İyi şans, mükemmel hafıza ve hücre yenilenmesi sağlayan bir formül..
***
Şu, ülkesini deli gibi sevdiğini söyleyip, sahiplenen insanlar birazcık da ülkedeki insanları sevse herşey çok daha iyi olabilir.. Fazla değil la azıcık.. Tutturmuş ülke de ülke, sanki bu ülkede doğmayı kendisi seçti.. insanları, hayvanları, doğayı seveceğsin.. ülkeyi ülke yapan, ülkede yaşayan insanlar değil mi.. o zaman ezbere sevme hiçbir şeyi..
***
İç işleri bakanı bağzı köşe yazarlarını açık açık tehdit edebiliyor mesela.. "ağzına tıkarım o yazıları" bildiğin tehdit cümlesi değil mi sorarım sana.. Sanki siyasi bir parti değil de "don carleone" ve ailesi amk..
***
Biraz değişik şeyler yapınca hemen "bu neyin kafası, ne içtiysen bizede ver" geyiği yok mu.. Issız çöllere düşsün, kimseler bulamasın, unutulsun gitsin istiyorum..
***
Kamil koç'un tvleri cortlamış.. film yok, müzik yok, usb girişi çalışmıyor, görüntü cızırtılı.. Giderken carton netvörk vardı idare ettim ama dönüşte sekiz saat boyunca yolu seyrettim.. Olmaz ki böyle kamillik..
***
Bi uzaktan kumando olsa mesela sihirli sopa hesabı, genelleme yapan tüm beyinleri kapatsam.. en azından stand by'a alsam..
***
Kötü örnek --> Yozgat müftü yardımcısı Nasuf Yaylagül isimli insan, bir cuma vaazı sırasında "bak başbakana eşinin kızının başları örtülü, cumhurbaşkanının eşinin başı örtülü senin karının kızının başı da örtülü olacak.. ayrıca sokakta kadınlarla konuşan ve karısının kızının düğünlerde oynamasına eğlenmesine izin verenler deyyustur" gibi şeyler söylemiş.. detay isteyen buradan buyurabilir.. hepimiz deyyusuz.. beyin hâlâ bedava.. bu olaydan bir sonraki gün beyefendi açıklama yapmış, "sözlerim çarpıtıldı" demiş.. Bir topluluğa konuşurken ağzından çıkana dikkat edeceksin.. bunları bilmen lazım kaç yaşında insansın..
***
Yılların 'batman' i neden kara şövalye oldu ben de senin gibi merak ediyorum ama kimseye soramadım..
***
Blogum Seslendi kampanyasına katılımlar artıyor.. Hepsini dinlemeye çalışıyorum, bazıları masal gibi valla.. bloggerların sesleri de güzelmiş.. Kim gonuşmuş diye merak edip dinlemek isteyen olursa, muhtarlık duyurularına bakabilir..
***
ço değişik fikirlerim yok sayın insan.. amma bu seslendirme olayı beni biraz gaza getirdi.. dinlediğim bağzı radyo programlarının da etkisiyle birlikte (bkz: sevginin gücü vb.), ben de gonuşmaya ve program yapmaya karar verdim.. Fakat tam olarak seslendirme değil de radyo programı gibi bişey.. ne bileyim mesela Cenk ve Erdem gibi, Kaan Çaydamlı ve Mete Avunduk gibi ya da Kaan Sezyum ve Deniz Alnıtemiz gibi ama daha değişik yepyeni bir ikili olalım diye kuzenimi ikna etmeye çalışıyorum şu günlerde.. Yapabilirim olabilir.. Sonrasında iyi mi yapmışız kötü mü.. tartışırız bol bol..
***
teşekkür ederim.. sende selam söyle, haydi görüşürüz.. kendine iyi bak..
***
Müzik - Metric - combat baby - klip

17 Ağustos 2012 Cuma

bir dizi yazı - 63 (+mim)

merhaba sudan çıkmış balık..
***
Köpeğini yürüşüşe çıkarıp kaldırım kenarına sıçmasına izin veren adam, inşallah bir gün ormanlık alanda sıçma mecburiyetine düşersin de deliğine karınca kaçar emi..
***
Depresif Polyanna şahsımı mimlemiş, teşekkür ediyorum.. Aslında mim olayına karışmak istemiyorum ama blogun formatına uydurup birşeyler yazacağım.. Mim kurallarını birazcık çiğneyip, usulsüzlük yapacağım, kimseyi mimlemeyeceğim.. Arzu eden kendini mimlenmiş saysın bence.. Konu da "15 sene sonra.."
***
Gelecek planlaması yapan / yapabilen bir adam değilim.. Bazen plansız olmanın en iyi planı yapmak olduğunu düşünüyorum.. 39-40 yaşlarımda da nasıl bir adam olurum diye düşününce, gönül ister ki 'Okan Bayülgen, Mehmet Turgut, Hayko Cepkin, Ceyhun Yılmaz, Metin Türkcan, Cem Köksal, Volkan Işık, Chuck Palahniuk, Behzat Ç. karışımı saçma sapan bir adam olayım..' Lakin ne olur, nasıl olur, olur mu dersin, olaydı iyiydi..
***
Olası geleceklerden birinde, hiçbir bok yapmayan sefil bir adam olabilirim.. Ortalama bir grup kurup, o bar senin bu bar benim bira parasına müzik yapıyor olabilirim.. Oto temizleme tükkanım olabilir.. Bilgisayar destekli tasarım işinde olabilirim.. evlenmemiş olabilirim.. Hiç istemediğim bir işte mecburen çalışıyor olabilirim.. Çizgi roman yazıp çiziyor olabilirim..
***
Hâlâ gözlük takıyor olabilirim.. Saçlarım dökülmüş olabilir.. Kollarım dövme ile dolmuş olabilir.. Kızım olmuş olabilir.. Zengin olmuş olabilirim.. Tekne almış olabilirim.. Sevdiklerim  yanımda olmayabilir.. Kimseyi aramıyorum diye kimse de beni aramıyor olabilir.. Denizler yükselmiş olabilir.. Uzaylı dostlarım olabilir.. Uçan arabam olabilir.. Ensemde çip olabilir.. Radyo programcısı olmuş olabilirim..
***
Kullanamayacağım kadar çok birikim yapmam.. Yerine göre harcamış olurum ve büyük ihtimalle 2+1 modern bir yapıda oturuyor olabilirim.. Bir takım şehirleri ve eyaletleri gezip görmüş ve fotoğraflamış olabilirim.. Ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam olabilirim.. Evimin duvarlarındaki onlarca rafta yüzlerce maket araba olabilir.. Bir kırmızı vosvosum, bir yeşil T2 karavanım, bir Harley motorum, bir de siyah spor arabam olabilir..
***
Aynı gömlekten 20 tane, aynı pantolondan 10 tane, aynı yelekten 5 tane, aynı ayakkabıdan 6 tane, aynı şapkadan 5 tane almış olabilirim.. Her gün aynı giyiniyor olabilirim.. Planör uçuruyor olabilirim.. Patatesi daima sevebilirim.. Bira üretiyor olabilirim.. Amerikan tarzı küçük bir yol kenarı barı işletiyor olabilirim.. Aşçı olabilirim..
***
Takma diş kullanıyor olabilirim.. Ağzımla kuş tutmuş olabilirim.. İtiraf etmiş olabilirim.. Yanılmış olabilirim.. Üzülmüş olabilirim.. Dövülmüş olabilirim.. New York'tan ev almış olabilirim.. Balkonda mangal yapabilirim.. Kılı kırk yarmış olabilirim.. Sevmiş olabilirim.. Seviyorsam gidip konuşmuş olabilirim..
***
mim bitti..
***
Bizim kültürümüzde yoktur diye beni dışlayacak insanın kültürünü bayıra karşı yatırsınlar.. Suyuna da pilav pişirsinler.. diyemedim ya la..
***
Herkes maskelerin ardında, herkes rol yapıyor, herkes bir başkası gibi olmak istiyor, herkes hem farklı olmaya hem de aynı olmaya çabalıyor, herkes birşeyler saklıyor..
***
Elbet bir gün buluşacağız..
***
Müzik - Yeni Türkü - Maskeli balo - Akustikhane

12 Ağustos 2012 Pazar

bir dizi hikaye - 04 (mavi)


"Mavi"nin diğer bölümleri..
bölüm 1: Karşılaşma
bölüm 2: Yol
bölüm 3: Tanışma
bölüm 4: Hata



--Mavi

Bölüm 3: Tanışma

        Tabelasında köy kahvaltısı yazan gözlemecide durduk. İki peynirli iki patatesli gözleme iki de çay söyledim.. Ne iş yaptığımızdan nerede yaşadığımızdan bir de vosvoslardan konuştuk..Küçükken babasının da kırmızı vosvosu varmış, benzinlikte Otis'i görünce babası gelmiş aklına. turizm ve otelcilik okumuş, babası fotoğrafçıymış, üç yıldır Ankara'da yaşıyormuş.. Sonra beni sordu, okulu yarıda bıraktım dedim, grubumuz vardı dağıldık dedim, karım beni terk etti dedim, gözlemeler bitti kalkalım mı dedim.. Hesabı ödedi, kalktık..

        Arabaya binince şimdi ne yapacağını sordum.. "Bilmiyorum" dedi.. Kastamonu'da arkadaşım var bir süre orada kalırım herhalde.." Yola devam ederken, "yarın benim doğum günüm" dedim.. "Yeni yaşıma bir bar taburesi üstünde girmeyi düşünüyorum, istersen bana katılabilirsin." Bunu neden yaptım bilmiyorum, belki kıza aşık oluyorum belki de bir doğum günümü daha yalnız geçirmek istemedim.. Biraz düşündükten sonra "tamam" dedi.. "benim de kafamı dağıtmaya ihtiyacım var.. Neden olmasın.."

        Yaptığım işi, benim gerçekte kim olduğumu bilseydi, aynı şeyleri söyler miydi acaba.. "Balık sever misin" diye soruyorum.. "Bildiğim güzel bir restoran var.." Amasra'ya yaklaşıyoruz.. "İsimlerimizi bilmiyoruz, buna bi son verelim mi" diyorum.. Gülümsüyor ve "ben Aylin" diyor.. "Tanıştığımıza sevindim ben de Ali.." Müziğin sesini biraz daha açıyorum.. Cem Köksal çalıyor, 'Kalbim bomboş'..

Devam edecek..

9 Ağustos 2012 Perşembe

bir dizi yazı - 62

Seni davşanlar kovalasın emi..
***
böyle sinirli gibi giriş yaptım ama sinirli değilim, np..
***
Kocaeli'de ralli varmıştı.. Çevredekiler, gülürtü oluyor diye şikayet etmişler polise.. Polis de bittabi görevini yapmış.. Rallicilere ehliyet ruhsat sormuş.. İnsan beyni böyle işte, bakarsan einstein olur, bakmazsan ıslak ve pis kokulu çorap kadar işe yaramaz olur.. Hadi polise görevini yapıyor diyelim ama bu şikayet edenler bi gün lastik dumanından yollarını göremezlerde foseptiğe düşerler inşalla yareppim amin..
***
Halamın bıyığı olsa amcam olurmuş ya hani.. Peki dayımın memeleri varsa teyzem mi olur.. belkide olabilir..
***
Aşti'de bi amcabey var, "yanında bulunsun, siyah tesbih bir  lira" diye satış yapmaya çalışıyor.. Değişik bi yaklaşım, al yanında bulunsun, su kadar parası var.. Bu arada küçük su 75kuruş olmuş..
***
"Ramazan bitmeden açlıkla ilgili birkaç tivit atayım da millet beni oruçlu sansın" kafasına kaç puan..
***
Ben mesela ağzımla kuş tutamam ama kendi ellerimle kertenkele yakalayıp birilerinin önüne koysam bile beni ipleyen olmaz birader.. "lan olum, nelerle uğraşıyosun, git bi iş bulda çalış" derler.. Kertenkele yakalamak kolaydı sanki..
***
Hep nem yüzünden böyle.. Nem olmasaydı iyiydi de.. Of çok mu sıcak hafız.. Hep nemden böyle.. Nem kötü kalpli üvey anne gibi mi desem, sindirella gibi mi desem öyle bişey işte.. gözü kör olasıca..
***
Sapık haberi.. Özet geçiyorum, İstanbul'da bi adam (kısaca A.Ç.) kadınların orasını burasını gizli gizli videoya kaydederken yakalanmış.. Telefonunda 15bin tane görüntü tespit edilmiş ve adliyeye sevk edilen sapık serbest bırakılmış.. Şimdi bu sayıya mı gülelim, adamın serbest kalmasına mı küfredelim.. ne yapalım a dostlar.. Bu herifin bilgisayarında kim bilir neler vardır bi düşünsene.. Belki de dünyanın en büyük amatör porno arşivcisini serbest bırakmışlar..
***
doğum günüm kutlu olsun.. Çalmayı öğrendiğim ilk şarkıyı kendime armağan ediyorum ozaman.. bir taş attım pencereye tık dedi.. yok lan şaka şaka.. Yarım kalan şarap..
***
Hadi öperler..
***
Müzik - Kreş - Yarım Kalan Şarap - klip

4 Ağustos 2012 Cumartesi

[müzik] Bon Jovi - Never say goodbye

Son birkaç post müziksiz kaldı.. O zaman bu cumartesi gecesinin şarkısı bu olsun.. Tadını çıkararak dinle  :)

Music video by Bon Jovi performing Never Say Goodbye. (C) 1986 The Island Def Jam Music Group

bir dizi hikaye - 03 (mavi)

"Mavi"nin diğer bölümleri..
bölüm 1: Karşılaşma
bölüm 2: Yol
bölüm 3: Tanışma
bölüm 4: Hata


--Mavi

Bölüm 2: Yol

        Gözlerim yoldaki yıpranmış beyaz çizgilerden çok, oturunca iyice kısalan eteğin ardındaki bacakları görmek, sağ elim vites topuzunun üstünden süzülüp diz kapağına oradan da bacağın içlerine doğru sürünmek istiyordu..

        "Anlatmak istersen dinlerim" dedim.. Ayakkabılarını çıkarıp dizlerini karnına çekti.. Gözleri dolmuştu.. "İki yıldır beraberiz ama onu hiç tanıyamamışım.. Hamileyim dedim, babası kim diye sordu.. İnanabiliyor musun? böyle bir aşağılanmaya katlanamazdım herhalde.. Sonrada kavga ettik işte.." Sadece uçkurunu düşünen ve sorumluluktan kaçan erkek modeli.. Belki sıradaki o olabilir..

        Biraz sonra uyudu, müziğin sesini kıstım.. Yolun kenarında durup dışarı çıktım, bir şişe bira açıp Ay'ın yaklaşık dörtte üçü ile aydınlanan ve çok az insanın zaman ayırıp görebileceği o eşsiz manzaranın tadını çıkardım.. Hafif bir rüzgar sızdı gömleğimin içine.. Eski dostlarım geldi aklıma.. Mamutları düşündüm, kaplumbağaları, su yosunlarını, ağaçkakanları.. Hatırlamak istemediğim eski dostları unutmak için ornitorenkleri düşündüm, deniz analarını, ördekleri, bukalemunları, bilhassa kaplumbağaları düşündüm..

        Sabah, yanımızdan geçen bir kamyonun kornasıyla uyandı.. Günaydın dedim ve ekledim, "acıkmışsındır, kahvaltı yapacak bir yer bulalım." Akşamkinden daha iyi görünüyordu, biraz kendine gelmişti en azından.. Uyumak her zaman birşeyler kazandırır..

        Güneşliği açmasını söyledim.. Önceden oraya koyduğum kırmızı gül kucağına düştü, gülümsedi, bir an için herşeyi unutup sadece gülü kokladı.. 

---to be continued---

3 Ağustos 2012 Cuma

Blogum SESlendi

Blog Muhtarlığı çalışıyor aga..
Konusu bloglardaki yazılı gönderilerin sesli kayıtlarını da yapmak olan bir kampanya başlatmışlar ve şöyle anlatmışlar..


Amacı: Okuma olanağı olmayan, öncelikle görme engelliler sonra da yaşlılar, hastalar ve okuma tembelleri için her zaman okuyacak bir gönüllüye ihtiyaç vardır. Çoğu zaman bu gönüllü insanlara ulaşmak da pek kolay olmaz veya onların da zaman sorunları olduğundan arzu edilen kadar okuyama olmayabilir.Bütün bu nedenlerle, bloglarımızın postlarının sesli kayıtlarını blogumuzda yayınlayarak az da olsa okuma sorunu olanların sorunlarını çözmelerine destek vermek.


daha fazla bilgi için --> bloglarmahallesi ya da mahallemizinsakinleri


İnsanlığa faydalı birey olmak için küçük bir adım atıp destek olmanı tavsiye ederim..

Benim yazdıklarım seslendirmeye değer mi bilemedim doğrusu.. Olurda güzel şeyler yazarsam belki sesimi de duyabilirsin sayın insan..

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini