12 Ekim 2012 Cuma

bir dizi yazı - 72

sev beni sev beni sev, uzaklardan, öp beni öp beni öp, yaklaşmadan..
***
bu giriş biraz garip oldu ama olur öyle arada.. Merhaba sayın seyirciler..
***
üç beş oniki gün önce aşti' de bir teyze yürüyen merdivenlerin başında bir süre bekledikten sonra bir türlü cesaret edip adımını atamadı.. Bekledi bekledi geri döndü.. Yürüyen merdiven fobisi varsa demek.. Hem üzüldüm hem de güldüm kadına.. teknoloji desen o da değil ki taa doksanlardan beri var bu merdivenlerden..
***
orijinal tivite giden yol bu linkte
böyle birşey olmuş vakti zamanında.. sezyum reyiz paylaştı da haberimiz oldu.. Adam ne için yazmış bilmiyorum ama "insan gerçekten hayret ediyor" harbiden doğru.. insan gerçekten acıkıyor.. insan gerçekten uyuyabiliyor..insan gerçekten sevebiliyor ya da insan gerçekten götünden birşey çıkarıyo en garibi de bu, lakin bunlar hayatın gerçekleri..
***
Bugün günlerden "bıdıbıdı" cümlesine de yavaştan kıl olmaya başladım.. zaten başından beri bana itici gelen bir hadiseydi, kullanımı yaygınlaşınca daha bi çekilmez oldu değil mi gardaş..
***
geçenlerde Antalya'da bi kaykay gördüm, ortadan tekerli mükemmel bir tasarımı var lan.. iki tane tekeri var.. eski kaykaylara göre çok daha kolay manevra yapılıyor.. Adı waveboard muymuş neymişse artık, resmini buldum, çok güzel valla.. kullanacak yer olsa da alsak..
***
Celal ile Ceren..
***
nedendir bilinmez hayatımda ilk defa Shakira klipleri seyrettim.. Bir iki şarkısını dinlemişliğim var ama hiç oturup kliplerine bakmamıştım ki neler kaçırdığımı yeni fark etmiş bulunuyorum.. Çok saçma biriyim galiba..
***
Star TV yi her yerinden öpüyorum.. Behzat Ç. ve İşler Güçler'i internetten bipsiz yayınlıyorlar.. TV'den iki gün sonra yayınlanıyor ama olsun ağbi, sansür yok ya nasıl mutluyum bilemezsin..
***
sen şimdi kareli battaniyenin altında sıcak sıcak otururken, birileri seks yapıyor, başka birileri de dans ediyor mesela.. başka birisi de kedisine mama verirken çok daha bi başkası seni düşünüyor olabilir..
***
dipnotcuk: twitter'a da beklerim efendim.. orada da bişeyler oluyor.. @atakanyener
***
Müzik | Shakira - gypsy - live version -

10 yorum:

  1. Kaykay evrim mi geçirmiş:)

    Shakira hayranıyım bu arada yıllardır değişmedi bu:)
    Hadı bakalm tivitte görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaykaylar çok acayip olmuş valla bide yutuptan bakıyorum millet 2009 2010 da filan videolar eklemiş bizim hiç haberimiz yok :)

      Sil
  2. Hmm bide umursamaz bir heyecan var yazılarnda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bişe:) ya atakanyener twitta seni yanlıslıkla engelledım sonra geri aldm engelı falan şuan takıpçilerimde görünmüyosun, yanlış anlama sadece teknik bi sorun , ruhsal değil :)

      Sil
    2. :) tamam sorun değil..

      Sil
  3. şakire ablayı izlemedin miydi hiç, pee, saçları kara karaykenden beri izledik öyle güzel güzel kıvırtırkene :p

    yannız şahan var ya iyce iğrenç oldu ya, böğğ:)

    seni düşünen yok mu yoksa,yazıııık. (kesişim kümesi bu oluyo her halde çoğumuzun :p)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tvde filan görmüşlüğüm var tabi de şöyle bi alıcı gözüyle bütün videolarına bi baktım :)

      Şahan hep aynıydı bence parayı bulunca biraz daha şımardı..

      doğrudur, küme.. beni düşünen de galiba yok.. varsa da söylesin bileyim :) ama yok galiba.. yazık bizee :p

      Sil
    2. üzülme sen, ben seni düşünürüm ara sıra,gelir yorum yazarım buralara:p

      Sil
    3. çok teşekkür ederim.. bilmukabele :)

      Sil

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini