3 Eylül 2012 Pazartesi

bir dizi yazı - 65

Denize girip kelleyi ıslatmayanlar, tuvalete çıplak girenler, tüm bıyıklı teyzeler, basuru olan amcalar, kelebekten tırsanlar, kobraya kafa tutanlar, çimlere basanlar, çimlerde yatanlar, çimlere oturanlar, çimlerde seks yapanlar, hepinize merhaba..
***
Sana da merhaba pinokyo..
***
Devamlı insanlara saldıran, gıdıklayan, çarpacakmış gibi gelip kulağınızın dibinden vızıldayarak uçup giden, bazen müsait bir yere konup ellerini ovuşturarak yeni planlar yapan küçük ve sevimsiz yaratıklara kara sinek mi denir? her neyse, işte o sineklerden intikam almak için evinin duvarına kocaman bi ayna asabilirsin mesela..
***
Çocuğum olsaydı okula göndermezdim..
***
Evim şahane isimli bir program var kanald de.. birilerinin evlerini yeniliyorlar filan işte.. Fakat evleri yenilenen şanslı insanlar evi teslim alırken kavgada söylenmeyecek laflar söylüyorlar ya onu anlamış değilim.. "Bu kadarını beklemiyordum" ne demek mesela.. bu adamları kahveden toplamadılar herılt.. elbette işlerini düzgün yaptılarsa ve gördüğümüz kadarıyla yapıyorlar, o zaman onlara "harikasınız, elinize kolunuza, karaciğerinize sağlık, alın size baklava açtım, çok teşekkür ederim tanrı sizi korusun" gibi cümleler söylemek gerekiyor bence.. bu kadarını beklemiyordun da ne bekliyordun la acaba.. ya ne olacağdı..
***
koca popolu kim kardeş, sevgilisinin tasarladığı elbiselerin içine sığabilmek için poposunu küçülttürmeye çalışıyormuş..bu da bize şu atasözünü anımsatıyor.. seven insan gerekirse götünü feda eder..
***

Pekmezli duş jeli olsa kullanır mıydın? Ben kullanmazdım..
***
Gevşek tokalaşan insandan da, tokalaşırken elimi morartacak kadar çok sıkan insandan da tırsıyorum.. ikisi de güvenilmez kategorisine giriyor.. dikkat!!
***
katkı payı hakkında birkaç bilgi -> odatv
***
Araba sürerdik halının deseninde.. Koltuklar sütlü kahve, duvarlar beyaz renkte..
Dizkapaklarımız kızarırdı halıya sürtününce.. gri rover sende mavi bmw bende..
benzin alırdık logodan yapılmış benzinliklerde..
oyuncak arabalarım bile yok şimdilerde.. legolar desen hepsi başka bir çöplükte..
lan n'oldu böyle.. niye oldu böyle..
***
Ayıp olmasın diye yaptıklarımız ya da söylediklerimizle daha büyük ayıp etmiyormuyuz aslında..
***
Bazen olur öyle, üzülme.. hoşçakal.. akşam kapıları kilitlemeyi unutma..
***
Müzik - Kramp - Lan n'oldu - klip

11 yorum:

  1. Yorum : ben seviyorm bu blogu kafama göre:)
    Pekmezli duş jeli istemezdim,simdi cikip tv de kansizliga iyi geliyor desen satiş rekorları kırabilir ama:)
    Legolar cöplükte,karasinekler kendiyle yüzleşirken aynada,ey blog sakini sanada merhaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şu bal reklamları gibi pekmez reklamı filan mı yapsak acaba biraz para kazanırız :) adamlar televizyon kanalı bile açmışlar "bal tv" :))

      Sil
    2. Açalim,cok dürtüsel konusurum:p
      Sende araya gercekleri serpiştirirsin

      Sil
  2. pekmezli duş jeli mi?kulağa kötü geliyor ben de kullanmazdım :))
    harikaymış yaa çok sevdim blogunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yine bekleriz..

      :)) pekmez çok saçma oldu zaten :) daha mantıklı bişey buldum şimdi "salatalık"
      kim hıyar gibi kokmak ister ki :))

      Sil
  3. Ben senden daha önce:))tmm tmm susttumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim nolmuş nezaman :) o değil de yeni formul nasıl "hıyarlı duş jeli" :)

      Sil
    2. ben pekmezi gerçek sanmıştım:(
      birdizi yazının bir dizi şokunu yaşar ve elif

      Sil
  4. ilk paragrafında afalladım yani merhabalaştığın grup pek doğalıma gelmedi de ondan yani, yoksa insana saygım sonsuz:)
    (çimlerde oturmayı çok sevdiğimçün merhaba kısmını es geçemedim de)
    * işsizsin bu aralar galiba, teveye sardırmışsın; kafanı dağıtmak istiyosan izle tabi:)
    *çocuğum olursa ben de okula göndermemek iççin elimden geleni yapardım hiç değil alfabe dışında öğretmeye çalıştıkları her şeyin aslında zırva ve yalan olduğunu söyleyerek uyarırdım evladımı.

    **duş jeli kansorojen maddelerle dolu,LSF,paraben,peg,formaldehit...ne ararsan var,hiçbirini kullanmazdım, ...Türkiye kozmetik çöplüğü "ileri ülkelerin". (çok ciddi bi cevap oldu farkındayım)
    ***
    odatv linkine baktım, karmançorman. tabii bizim hukuk dilimiz böyle zaten, vatandaş bilmemne olduğunu anlamasın diye. neyse Resmi gazeteye baktım orada sadece "karar" diyo, yani "kanun hükmünde kararname" demiyo. yani sonradan kaldırılabilir, eğilip bükülebilir bir şey. onda haklı yazıyı yazan.Benim anlayabvildiğim bu kadar.
    ***
    görgü kurallarına uyan ama yalana karşı çıkan kimse, modaya uygun giyinen ama sırtına gömlek geçirmeyen adama benzer. W.Benjamin


    dipppnot: http://tdkterim.gov.tr/bts/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) selam verdiğim grupdaki favorim tuvalete çıplak girenler.. paçam ıslanır mı gömleğimin arkasına bok sıçratırmıyım derdi yok :) ben de tam çıplak değil de bi tişörtle giriyorum mesela :)))
      ***
      ben her daim işsizim ama teveye çok bakmam.. genelde belgesel.. harbiden.. bi ara izlediğim programların listesini yazarım..
      ***
      var olan sistemle okullardan hiç bi bok öğrenilmediğini biz biliyoruz, herkes biliyor aslında ama bi el atan yok.. zaten çalışan bakan görsem saçımı kazıtıcam..
      ***
      kahverengi sabun en iyisi :)
      ***
      katkı payı olayı için o yazının sonundaki bölüme aynen katılmaktayım.. buraya da alıntı yapayım..

      "Sonraki yıllarda katkı payı ödenip ödenmeyeceği çıkarılacak kararname kurallarına bağlı olacaktır. Bir sonraki 2013-2014 eğitim öğretim yılı yerel yönetim ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerine denk geleceği için aynı kararnamenin çıkarılacağından kuşku duyulmamaktadır.

      Yoksul aileler için yaşanan kömür ve gıda paketiyle oy satın alma yöntemine bir de katkı payını kaldırma yolu eklenmiş gözükmektedir."

      Sil
  5. yaz listeyi tabii ki, ülkemiz insanının aydınlamaya ihtiyacı var :p

    sen yine de giyinikken selam al-ver, eyidir eyi, kişisel temizlik olaylarına karışmıyoz,malum kişisel alan :p

    YanıtlaSil

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini