31 Temmuz 2012 Salı

bir dizi yazı - 61

haydi gel içelim..
***
gizli yaptığım işlerde daha başarılı olduğumu fark ettim.. Bu durumda benden gizli dedektif olur mu?
***
25 temmuz tekila günümüymüş neymiş.. tivitırda yine yazan yazana.. yok efendim ramazandaymışız, yok bir ay ertelesek olmazmıymış.. filan falan saçma sapan şeyler.. sanki hergün tekila içiyorlar da şimdi ramazandaymışız diye içemiyorlarmış.. lan sen bırak içmeyi acaba ömründe kaç kere tekila şişesi gördün ki artiz..
***
"Kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için çok teşekkür ederim Figen.."
***
Her işte mi bir hayır vardır? Mesela tatil için başka bir kasabaya giden kadına iki kendini bilmez tecavüz etti diyelim.. Bunun neresinde hayır var la.. veya kavga ayırmaya çalışan bir adamın karaciğerine bıçak saplandı diyelim, bunun neresi hayırlı, söyle bana turşu suyu..
"Kendini kandırmak".. doğru olmayabilir ama ilk aklıma gelen..
"yaa adam öldü ama her işte bi hayır vardır hafız", "olmuşla ölmüşe çare yok".. "buna da şükür"..
Peki ya o bıçak sana saplansaydı, ya o kendini bilmezler sana tecavüz etseydi yine de çok şükür mü diyecektin..
***
Şimdi Londra'da olmak varıdı.. Olimpiyat filan bahane tabi..
***
Son zamanlarda gördüğüm belkide en güzel haber "kızınızı kızımıza istiyoruz".. iki genç kadın birbirlerine aşık olmuşlar, kaçmışlar filan.. Ben de kız olsam lezbiyen olurdum panpa..
***
Bisiklet ile seyir halindeyken bazen kaldırıma çıkmak gerekir ve dün yine bir kaldırıma çıktım, dört kişinin rahat bir şekilde yan yana sığabileceği bir kaldırım bu.. biraz ileride yaşlıca bir adam ve bir kadın ağır ağır yürüyorlar, neyse işte yaklaştım ve geçtim onları.. Fakat tam yanlarından geçerken yaşlı adam dedi ki "burası bisiklet yolu mu? bıdıbıdıbıdı......"  hareket halinde olduğum için daha fazlasını duymadım..
Olsun dedim kendi kendime, belki yanlarından geçince korktular, belki hiç bisiklete binmediler, belki yaşadıkları ülkeyi karıştırdılar, belki Amsterdam'dan buraya göç ettiler, belki bisiklet şeytan icadı, belki onlardan hızlıyım diye beni kıskandılar filan.. Olamaz mı, olabilir.. ama biyerlerde bisiklet yolu var da benden saklıyorsanız küserim bak..
***
[kelime öğreniyorum] -Mostra: örnek göstermelik, model..  -Pejmürde: eski püskü, yırtık./Dağınık, perişan..
***
Üstü başı pejmürde bir adam,
Kollarında kirden dövmeler,
kafasında kahverengi bir kep
ve gözleri siyah.. simsiyah..
***
ne söylesemde gideceksin zaten.. üç beş dakika ne fark eder..
***
Kısa film - Mattili Kukku - Fevziye Hazal Yazan - Doğa Rutkay - Sezai Paracıklıoğlu - Kaynak: EkşiSinema - Mübarek (30), hayatındaki insanlara nazar değdiren zavallı bir çocuktur.. Etrafindaki insanların başına gelen olayların kendisinden kaynaklandığını anlayınca kendini yalnızlığa mahkum eder..

8 yorum:

  1. Bisiklet kısmına cook gulumsedim:)) evet ya adanada da bisiklet yolu yok:( demekki ordada yokmuş....ne alaka diyeceksin belki ama seni biraz futbolcu saffete benzetiyorum,tabi bu benm fikrim..simdi kisa filmi izlemeye basladim o baslardaki sahnede b tepsi vardi o cocukken bizdede vardi,simdi nerde acaba:s..neyse filme devam,sus kızz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben bisiklet yolu olan bir yer bilmiyorum zaten:) ayrıca bisiklet için ayrı bi yol olması da saçma:)) yol yoldur işte.. ama bazı insanlar bisikleti oyuncak olarak algılıyor ya işte o sinirlerimi bozuyor..
      Saffet mi :)

      Sil
    2. Oyuncak demisken kendime ilerde ins. Guzel bi oyuncak alacağım : alfa romeo:). Saffeti sevmezmsin ki? Tmm sus kızım

      Sil
    3. :) Alfa Romeo iyidir.. çok karizmatik tasarımları var bence.. Futbol sevmeyen bir adamım ben, dolayısıyla futbolcuları da pek tanımam :)

      Sil
  2. Filmi izleyince ne geldi aklima, böyle tanimadigin insanlarin cüzdanlarini bulmak ne ilginc olurdu,icini acmak ne varmis icnde ımm kücük bi hayatmi gizlenmis,bi resim BElki bi not parçası falan,sonra bisuruuu para olmasina ragmen göturup polise teslim etmekde icindeki iyilik egosuna antidepresan olur sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben iki kere boş cüzdan buldum, içlerinde bir iki kart vardı sadece, şanssızlık işte:) haklısın içi dolu cüzdan bulmak güzel olmalı..

      Sil
    2. Üzülmedin mi, bos cuzdan bulunca,,demedin mi icinden vay be sahibi fakir sanrm,,bos cuzdanla geziyor,,,gerci kart varmis:)

      Sil
    3. Üzülmez olur muyum çok üzüldüm tabi.. Galiba benden önce birileri bulup içini boşaltmış, işe yarar herşeyi alıp geri atmış :)) belki de çalıntıdır.. şans işte :)

      Sil

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini