14 Aralık 2011 Çarşamba

bir dizi yazı - 30

--Japon para babasının garajına bir bakın.. ağbi bu adamın binde biri kadar bir babam olaydı nolurdu la..

--[Film] 'Nihavend Mucize' - Yıl: 1997 - Süre: 94 dk. - Türkan Şoray - Haluk Bilginer - Lale Mansur - Beyaz - Yönetmen: Atıf Yılmaz - google da ararsan izleyebilirsin belki..

--'pole dance'.. Ciddi bir spor aynı zamanda mükemmel bir gösteri.. Erotik olanın dışında federasyonlarca desteklenen Dünya'nın bir çok ülkesinde kabul görmüş, 'fitness pole'.. Vücüdunu formda tutmak isteyen tüm hanımların ilgilenmesini tavsiye ederim.. ve karım evde bana özel gösteri düzenlesin isterim..

--Biryerde duymuştum 'uslanmayan adam' isimli şarkıyı.. Kim ki bu, diye sormuştum kendime sonra unutmuşum araştırmayı.. Neyse efendim twitterdan onlar beni bulmuşlar.. Bi baktım joker beni takip ediyor.. kim ki bu hırt derken öğrendim gerçeği.. sonrasında baktım fena değil, yeni şarkıları çıksında dinleyelim.. Tam olarak sevdiğim tarz olmasa da dinlenir müzik..

Bobiler.org - yapan: okteyy
--Ankara'da ya da genişleteyim onu, Türkiye'de 'pole dance' yapılan bir yerler var mı ki acaba.. izlemelik olanından..

--Hatun vokalli rock gruplarını seviyorum.. Birgün grubum olursa vokali kadın olsun, hatta davulda da kadın olsun, hatta birisi sevgilim olsun..

--Reytinglerdeki şike de açığa çıktı.. Konuyu tam bilmesem de şunu söyleyeyim.. Bu reyting saçmalığı yüzünden kaç tane kaliteli (en azından diğerlerinden daha iyi olan) dizi gösterimden kalktı.. Kaç tane diziye yazık oldu.. örnekse bkz: Mahşer - Nabucco'nun zehri

--Bir ptt çalışanı facebookta paylaştıkları yüzünden maaş kesintisi ve sürülmekle cezalandırıldı.. Adam gazetelerde çıkan bazı haberleri paylaştı diye, 'yediği kaba sıçtı' muamelesi gördü.. Yalakalık yapmadı diye sürüldü.. Hepimizin başına gelebilir.. Unutmayın sevgili başbakanımızın da dediği gibi 'taraf olmayan bertaraf olur' :)) Bu haber de bunun örneklerinden biridir..

--bakiniz.com - filmlerle alakalı bir site..

--köpüksüz biranın ve vodafonun cep dizi saçmalığının ta mına kyayım.. Nasıl bi haksızlık lan bu.. Ben neden seyredemiyorum amirimi.. ne demek lan cep dizi.. çok sinirliyim, internetede yüklesinler hemen.. böyle saçmalık olur mu la.. daha yazmak istemediğim çeşitli küfürler ediyorum şu anda ve eğer seyredemezsem o videoları, küfüre doyacaksın vodafone..(tehdit gibi oldu ama değil.. yanlış anlaşılmasın.. lakin gel gör ki yapılan uygulama hakikaten yanlış..)

--Hanımlara kötü haber.. muhtemelen farkındasın ama, İlgiltere de yapılan bir araştırmaya göre mükemmel erkek olmadığı kanıtlanmış.. Şaşırmadım, tabi ki yok.. Bırak mükemmel olmayı erkeklerin yaptığı herhangi bir iş bile mükemmel olamaz.. kendimden biliyorum.

--Yılbaşısına yaklaşmış olduğumuz şu günlerde herkes huzurlu bir hayat için şunları tekrarlasın.. 'Bundan sonraki yaşamımda yaptıklarımın farkında bir insan olacağıma, kötülükten uzak duracağıma, bilmediğim konuda konuşmayacağıma, spor yapacağıma, hanımlara sarkmayacağıma, kimseyi küçük görmeyeceğime, yalan söylemeyeceğime ve ihtiyacı olana yardım edeceğime kendi kendime söz veriyorum.. Sözümden dönersem götüm yumuşak zemin görmesin.. '

--Kısa film - Zamansız - Yönetmen: Mert Dikmen - kısa iyidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini