3 Mayıs 2011 Salı

bir dizi yazı - 3

-- Argo da 'kaide' kalça,göt,kıç,popo anlamlarına geliyor.. Bu yüzden ne zaman birisi el kaide dese benim aklıma 'kıçını kaşıyan adam' ya da 'güzel bir götü avuçlayan el' görüntüsü geliyor..

--Birileri internete girmemizi istemiyorlar. Daha doğrusu sadece kendilerinin belirlediği sitelere girelim istiyorlar.Farkında olan kaç kişiyiz..

--Sörvayvır Taner gerçekten kral adam.. Açıksözlü, bazı şeyleri insanın yüzüne karşı söyleyebiliecek cesarette, bazen düşünmeden konuşsada..

--İnternette olduğu gibi, birçok alanda kısıtlamalarla karşılaşıyoruz.. Dünya'nın enleri listesine giriyoruz yavaş yavaş, ama en kötüler listesine.. Emeği geçenlere teşekkürler..

--Disko kralında Helin'in saçı hiç güzel değildi, ayrıca çılgın projeden haberi yok ne kadar ayıp değil mi?
Helin Avşar - Disko Kralı'ndaykene


--Sinemada film seyretmek güzeldir ama her filmin sonunda sabırsız vatandaşlar yüzünden çok sinirleniyorum.. Bunlar daha film bitmeden kalıp gitmek isteyenler.. Filmin son sahnesi tam yazılar akmaya başlar ve salon ayağa kalkar.. la ne aceleniz var, daha bitmedi ki.. jenerik akıyor, belki çekim hatalarını falan gösterecekler belki küçük bir sürpriz var.. Neden bukadar acele ediyosunuz, oturun lan..

--Evet salondan en son ben çıkıyorum.

--ygs, ales, şifre, sehven falan derken inşallah birileri eğitim sistemindeki yanlışlığı anlar.. Önemli olan 12 yıl okumak değil, önemli olan birşeyler öğrenebilmek.. ve şu anki eğitim sisteminde 12 yıl okula gidip gelmekle insan hiçbir bok öğrenemiyor (bkz: kendimden biliyorum). Kitap okuyarak, internette araştırarak, farklı insanlarla sohbet ederek, gezerek daha çok şeyler öğrenilebilinir..

--'İstisna'lar heryerde..

--birkaç gün önce bir ara sokakta iki adam gördüm. birisi ceketinin ucunu açtı yana doğru silahını gösterdi, diğer adam duvara sırtını vermiş, korku içinde ne yapacağını bilemiyor. Başını çevirdi beni gördü, yardım ister gibi baktı. Sonra sılahlı adam da beni gördü, silahını çıkarıp bana doğru gelmeye başladı. Ben arkama bakmadan koşmaya başladım. Üç dört sokak geçtim, önüme bir kedi çıktı, çok tırstım ama koşmaya devam ettim. Ayağım takıldı düştüm ve uyandım.. Beni en çok korkutan önüme çıkan kediydi.. kedi canını senin..

--Maşallah bir yazının daha sonuna geldik, öyle mi?

--Müzik - Nükleer Başlıklı Kız - Maske - klip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cevap hakkını kullan, bir şeyler yaz.. "ne yazayım la" diye düşünme "limonlar sarı olur" yaz "balık kraker yiyorum" yaz "üç gündür aynı çorabı giyiyorum" yaz.. hiç olmadı parmağın bir tuşa basılı kalsın mesela "dddddddddddddd" yaz gönder.. sana kimse bu ne biçim yorum demez, diyeni evinden aldırırım :)

etiket

3 Hürel açık seçik aşk bandosu adamlar Agnes Obel Ahmet Aslan Ahmet Kaya akustikhane Ali Atay Asu Maralman Audrey Assad Av Mevsimi Aydilge Aylin Aslım Baran Baran Barış Akarsu bedük Behiye Aksoy Beyza Yazgan bilirkişi bloggerlar çalıyor blogum seslendi Bon Jovi Bruno Mars bubituzak Buket Doran bülent ortaçgil büyük ev ablukada Cahit Berkay Can Bonomo Can Gox Can Karadoğan Cem Karaca Cem Kısmet Cemra Kabaş Cenk Yüksel Ceylan Ertem Chasing Pirates chet faker christina perri Chuck Berry cicibebe Clown Coeur de Pirate Çapıt Deli Gömleği deneme Dengesiz Herifler Deniz Tekin depar Derya Göçmen dilemma dip köşe direc-t doğa için çal Doğa Rutkay Dolunay Obruk dört x dört duman e-dergi Editors Efe Kurttekin eksantrik enişte Elif Çağlar ellie gounding Emel Sayın Emeli Sande Emrah Ensemble Erdal Erzincan Erdem Yener Eva Cassidy EverEve Ezginin Günlüğü fanzin film Flairs florence Flört Flyleaf gaye su akyol gecegece Genç Osman Gökçe gökhan kırdar grizu Gülçin Ergül GYPSY hakan vreskala hakkı bulut halil sezai Haluk Levent Happy Pills hardal hariçten gazelciler hayko cepkin her neyse İlhan İrem imagine dragons İrem Candar ismail tunçbilek Jack White Johnny B. Goode josh kumra kaç canım kalmış Kalben karapaks karga bar Kazım Koyuncu KFKO kırmızı başlıklı kız kısa film kıvılcım ural Korhan futacı ve Kara Orkestra KoyuBeyaz kök Kötü Kedi Şerafettin Kramp Kreş Kukla kurban Lana del rey Lenka Levent Candaş Levent Küey Leyla ile Mecnun Leyla the band Lilja Bloom Lisa Hannigan Los Vazquez Sound lynyrd skynyrd mad season major lazer manga Melanie Fiona melek Melek İrdem Meli Meli Türkyılmaz Melis Danişmend Mert Tünay metric mia mini hikaye Mira Miray Kurtuluş model mor ve ötesi Moral multitap Murat Kemaloğlu Murat'ın günlüğü muse Mümin Sarıkaya Nada Nahit Ulvi Akgün Nazan Öncel Nejat Yavaşoğulları Neslihan neşe karaböcek Nev nihaved mucize nirvana Norah Jones nükleer başlıklı kız OK Go Orhan Gencebay oyun istasyonu ozan doğulu Ozan Özdemir Özge Fışkın Özgür Demir Parov Stelar pentagram pilli bebek pinhani Pixie Lott Priscilla Ahn R.E.M. Redd renk körü Replikas rock sınıfı Ruhi Sarı RussianRed Sara Niemietz Sattas Selen Hünerli Selim Işık Sena Şener sesli post Sezai Paracıkloğlu Sezen Aksu Shakira Sıla SOKO solardip son feci bisiklet Su Soley Şebnem Ferah Şevval Sam şiir şirin soysal şizofrengi Taylor Swift Tedx Reset teoman the agonist The Animals the Beatles The Pierces tnk Tolga Futacı Tomas Nilsson Tuğçe Özkara Tunç Topçuoğlu Türkan Şoray volkan konak Yasemin Mori Yaşar Kurt yeah yeah yeahs Yeni Türkü youtube Yüksek Sadakat yüzyüzeyken konuşuruz ZagaBand zakkum Zeynep Zeynep Casalini